Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Bij KJ Tuinmeubelen heeft u 2 jaar een fabrieksgarantie op fabricage- en materiaalfouten bij normaal gebruik van de tuinmeubelen. Vaak is dit in de vorm van reparatie, maar waar nodig in de vorm van omruiling of vervanging.

In het geval van een reparatie ontvangen wij graag een e-mail met waar mogelijk een foto van het te repareren product. Met behulp van de foto zijn wij beter in staat u een passende oplossing te bieden. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden, echter nooit later dan na 2 werkdagen. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch bereiken om de reparatie te bespreken. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Ook na uw garantieperiode zijn wij u graag van dienst wanneer u een probleem heeft met uw product. In dit geval kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers zijn op het telefoonnummer 053-4837222 bereikbaar gedurende de openingstijden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kjtuinmeubelen.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via deze link .

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden via deze link.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.